Morgonen

Tjena tjena! 
Nyss hemkommen efter en träning med Terese. Det gick väl sådär om jag ska vara helt ärlig... Men jag kom på ett nytt superbra sätt att få Kira lite snabbare i slalom så det var ju skönt & bra.
 
Dagen däremot började med att klockan ringde 08.30. Men gud vad trött jag var! Så självklart somnade jag om (inte frivilligt ju) och väcktes av Hugo 09.30 med frågan "Skulle inte du träna idag??" Så det var bara att hoppa upp ur sängen, snabbt äta frukost och sen dra ner.
 
Nu står väl lite vila på schemat. Sen måste jag ta o käka något för jag är så sjuuuukt hungrig.. Annars så står väl städning på rummet & photoshoot på schemat för dagen!
Vi hörs om en stund. Tänkte göra ett inlägg om agilityn o målen med Kira :) Samt en längre utvärdering om dagens träning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

noblesse.blogg.se

Hej! Denna bloggen handlar om mig, Carla och mitt liv. Den kommer handla mycket om min hund & vår träning. Målet är att vi ska tävla SM. Jag är även hästtjej & fotonörd. 15 år gammal är jag och går i nian. Jag bor även i en liten håla som jag ska fly ifrån så fort det går. Ni kan kontakta mig på: [email protected]

RSS 2.0