Sådär ja!

Ja,nu har jag skaffat blogg igen.... 100 gången gillt? Njaaa, men nästan. Ja, vem är jag då? 
 
Jo, jag heter Carla och är 15 år gammal. Jag bor utanför en liten håla som jag bara väntar på att få komma ifrån. Där bor jag på en gård med min pappa, våra två hundar och för tillfället en av mina brödrar. Min ena bror är för tillfället i Australien och min andra bror åker tillbaka till Colombia den andra september. Jag är väldigt intresserad av tre saker;
Foto
Hästar
Hundar
 
Så det är väl ganska självklart att min blogg kommer handla mest om detta, men även om mitt liv, med skola 
, vänner o allt annat som man måste kampas med när man är 15 år. Imorgon kommer jag berätta mer om min hund Kira, som är min sk SM hund. Målet är att innan det är försent så SKA vi tävla SM. Och vi kan lyckas, det tvivlar jag inte på. Nåja, klockan är snart 00.30 och imorgon har jag träning med Terese klockan 10, så det är nog dags att sova. 
 
Vi hörs imorgon, sov sött & dröm om alla småkryp ni mött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

noblesse.blogg.se

Hej! Denna bloggen handlar om mig, Carla och mitt liv. Den kommer handla mycket om min hund & vår träning. Målet är att vi ska tävla SM. Jag är även hästtjej & fotonörd. 15 år gammal är jag och går i nian. Jag bor även i en liten håla som jag ska fly ifrån så fort det går. Ni kan kontakta mig på: [email protected]

RSS 2.0