varför finns det rubriker?!?!?

Sådär ja. Nu ligger man nerbäddad i sängen efter en ganska skön och lugn dag. Efter att jag skrev det senaste inlägget så har jag hunnit med lite olika saker. Jag fortsatte städa min garderob och åhåhååh vad fint det blir!!! Can't wait to show ya'! Möblerade om (jag har en walk in closet), dammsugit, hängt upp/lagt i lådor snyggt osv. Riktigt nöjd! Det blev ingen photoshoot men innan lovet är slut då ska jag ha hunnit med det. Sen bakade jag chokladbollar som jag & pappa mumsade på nu på kvällen. Nu ska jag nog kolla runt på lite bloggar, chilla och snacka med lite vänner. Imorgon blir det tidig uppstigning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

noblesse.blogg.se

Hej! Denna bloggen handlar om mig, Carla och mitt liv. Den kommer handla mycket om min hund & vår träning. Målet är att vi ska tävla SM. Jag är även hästtjej & fotonörd. 15 år gammal är jag och går i nian. Jag bor även i en liten håla som jag ska fly ifrån så fort det går. Ni kan kontakta mig på: [email protected]

RSS 2.0